menusearch
samaakilam.ir

سمعک 100 درصد نامرئی

به وب سایت رسمی کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک مرکزی ایلام خوش آمدید

(89)
(0)
سمعک 100 درصد نامرئی

سمعک داخل گوشی 100% نامرئی چیست؟

IIC hearing aid = Invisible In the Canal hearing aid

سمعکهای کاملا نامرئی نسلهای پیشرفته ای از خانواده سمعکهای داخل گوشی میباشند که توسط جدیدترین تکنولوژی ها، قطعات سمعک بصورت تراشه های میکرو الکترونیکی طراحی و ساخته میشوند و باعث میشوند که بتوانیم برای شنیدن طبیعی در کوچکترین سایز بیشترین قابلیتها را در اختیار داشته باشیم.

 

فروش سمعک نامرئی در ایلام

 

حتما بخوانید: سمعک داخل گوشی (کلیک کنید)

 

ساخت سمعکهای 100 درصد نامرئی نیز مانند سمعکهای داخل گوشی بر اساس قالب کانال گوش میباشند، با این تفاوت که قالب گوش باید بصورت عمقی تر و تخصصی تر گرفته شود.

برای ساخت سمعک داخل گوشی 100% نامرئی ابتدا ارزیابی کامل و دقیقی از وضعیت شنوایی شما انجام میشود و اگر نوع کاهش شنوایی شما محدودیتی ایجاد نکند، باید معاینه کانال گوش و بررسی از لحاظ سایز و ابعاد کانال گوشتان بعمل آید.

برای این که ما بتوانیم تمام قطعات سمعک نامرئی را در داخل کانال گوش شما پنهان کنیم، گوش شما باید حداقل فضای مورد نیاز را دارا باشد.

در صورتی که شنوایی شناستان اطمینان حاصل کند که برای استفاده از سمعک نامرئی محدودیتی برایتان وجود ندارد، کار قالبگیری را آغاز خواهد نمود.

توجه داشته باشید بدلیل این که قالبگیری یک مرحله بسیار مهم در ساخت سمعک غیر قابل روئیت است، ممکن است نیاز باشد که متخصص شنوایی جندین قالب از گوش شما تهیه کند.

پس از انجام عملیات قالبگیری (معمولا بین 15تا 25دقیقه طول میکشد )، قالب اولیه جهت ساخت پوسته سمعک بر اساس دستورات و نکاتی که شنوایی شناس در نظر دارد، به لابراتوار تخصصی شرکت ارسال و پوسته سمعک ساخته میشود و سپس قطعات مختلف سمعک در درون آن قرار داده میشود. در آخر یک لایه نانو ضد آب روی تمام قطعات سمعک را میپوشاند تا مقاومت سمعک به آب، عرق و گردوغبار افزایش پیدا کند.

در مرحله بعد سمعک چهت اعمال تنظیمات نزد شنوایی شناس ارجاء داده میشود .تنظیمات تخصصی از طریق نرم افزار کامپیوتری متناسب با نوع افش شنوایی، ویژگی های شخصیتی و نیازهای شنوایی شما (و ...) بر روی نرم افزار سمعک اعمال میشود.

 

حتما بخوانید: مراحل تجویز سمعک (کلیک کنید)

 

در مرحله آخر، سمعک آماده تحویل به کاربر بوده و طی یک جلسه ویژه تمام آموزشهای لازم برای کار کردن با سمعک (تمیز کردن سمعک، تعویض باتری سمعک و ...) به شما آموزش داده خواهد شد، و شما میتوانید با حضور یافتن در کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک مرکزی ایلام در محیطی آرام و بدون استرس براحتی این آموزشها را فرا گرفته و پاسخ همه ابهامات خود را از شنوایی شناستان دریافت کنید. بهتر است در جلسه آموزش شخص دومی هم جهت آموزش سمعک بهمراه شما باشد.

 

در ادامه با مزایا و محدودیتهای سمعکهای نامرئی بیشتر آشنا خواهید شد. ..

 

محدودیت های استفاده از سمعک کاملا" نامرئی داخل گوشی کدامند ؟ معایب سمعک 100% نامرئی کدامند؟

 

سمعک نامرئی در ایلام

 

  • ساخت سمعک نامرئی داخل گوشی بشدت وابسته به سایز کانال گوش است

برای ساخت یک سمعک داخل گوشی 100% نامرئی لازم است کانال گوش شما فضای کافی جهت قرار گرفتن تمام قطعات سمعک در داخل خود را داشته باشد، بدیهی است که سمعک داخل گوشی با تمام ظرافت و کوچک بودنش باز هم نیازمند این است که فضای کانال گوش حداقل حجم مورد نیاز برای پنهان شدن سمعک در عمق کانال گوش را داشته باشیم.

 

  • سمعکهای کاملا نامرئی داخل گوشی دارای قدرت کمتر نسبت به سمعکهای پشت گوشی هستند

بدلیل این که سایز رسیور سمعکهای داخل گوشی بسیار کوچک ساخته میشود قدرت بلندتر کردن صداها در این نوع سمعک ها کمتر از انواع دیگر است.

همچنان که همه ما میدانیم زمانی که کمشنوایی کاربر سمعک بیشتر افت پیدا کند ناگزیر باید از سمعک با قدرت بالاتری استفاده نماید، در افرادی که مایل به استفاده از سمعک کاملا نامرئی هستند باید توجه داشته باشند که سمعک تا حد خاصی میتواند شدت صداها را بلند کند و در هنگام سفارش سمعک خود حتما از متخصص شنوایی خود مشورت لازم را دریافت نمایند.

برای استفاده از این نوع سمعک میزان کاهش شنوایی شما نباید از حدود 70دسی بل بیشتر باشد البته در مدلهای پیشرفته قدرت بالای سمعک میتواند کمشنوایی 80 دسی بل را هم براحتی پوشش دهد.

البته در مدلهای جدید تر و به روزتر سمعکها که مدارات قوی تری را در ابعاد کوچکترارائه داده ان، قدرت سمعک های نامرئی بسیار بیشتر شده است .

با مراجعه به کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک مرکزی ایلام متخصص شنوایی با تسلط کامل بر ویژگی های انواع سمعکها در کمپانی های مختلف، بهترین و دقیق ترین مشاوره را به شما خواهد داد و شما میتوانید با توجه به میزان بودجه ای که در نظر دارید و متناسب بودن ویژگی های سمعک ها با نوع کم شنوایی شما، بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

 

  • برای استفاده از سمعک کاملا نامرئی میزان آسیب شنوایی نباید از حد خاصی بیشتر باشد

این گونه سمعکها هم بدلیل نزدیک بودن میکروفون و رسیور(بلندگوی) و قرار گرفتن هردو قسمت داخل مجرای شنوایی و هم بدلیل کوچک بودن قطعات و رسیور سمعک تا حد محدودی میتوانند صدا را بلندتر کنند و نمیتوان انتظار داشت صداها را در حد خیلی قدرتمند تقویت کنند، به همین دلیل کسانی که طرفدار استفاده از این نوع سمعکها هستند، نباید میزان آسیب شنواییشان از حدود خاصی فراتر رفته باشد (مثلا نباید درمحدوده شنوایی خود یشتر از 70 دسی بل آسیب شنوایی داشته باشند البته در سمعکهای رده بالتر قدرت این سمعکها افزایش یافته و تا 80 دسی بل را براحتی پوشش میدهند ).

هرچند در نسلهای جدید سمعکها و به لطف تکنولوژی های جدید محدودیت های ما در تجویز سمعکهای داخل گوشی خیلی کمتر شده است اما در برخی از موارد همچنان نمیتوان از سمعک داخل گوشی استفاده نمود.

 

  • عدم وجود سیستم وایرلس و ارتباط بلوتوثی در سمعکهای کاملا نامرئی

  • در سمعکهای کاملا نامرئی IIC بدلیل این که فضای مورد نیاز برای ساخت سمعک با محدودیت روبرو است نمیتوانیم قطعات سیستم وایرلس را بر روی سمعک قرار دهیم و به تبع آن کنترل از راه دور و ارتباط بلوتوثی با سمعک نیز امکان پذیر ناست.
  • همچنین اضافه کردن سیستم وایرلس باعث مصرف بیشتر باتری سمعک میشود و چنانچه بر روی سمعک نامرئی این سیستم قرار داده شود باعث تخلیه سریع تر باتری سمعک میشود،  در سمعکهای بلوتوث دار باید حداقل از باتری سایز متوسط استفاده شود.
  • امواج سیستم های وایرلس قدرت عبور از بدن انسان را ندارند و به همین علت این امواج هنگامی که قطعه بلوتوثشان در عمق کانال گوش قرار گرفته میشود بسیار ضعیف تر شده و نمیتوانند با وسایل دیگر یا سمعک گوش مقابل بدرستی ارتباط برقرار کنند.

 

توصیه به عدم استفاده در کمشنوایانی که پرده گوش پاره دارند

به بیمارانی که پرده گوششان دچار پارگی شده است و به طور مکرر عفونت و ترشح مایع در گوششان اتفاق میافتد، توصیه میشود که تمایل خود را برای استفاده از سمعکها پشت گوشی بیشتر کنند، چون درصورتی که برایشان سمعک داخل گوشی تجویز شود، مجبور میشوند مراقبت و اقداماتی که باید جهت حفظ عملکرد مطلوب سمعک انجام گیرد را خیلی بیشتر انجام دهند.

 

خرید سمعک نامرئی در ایلام_محدودیت سمعک کاملا نامرئی

 

  • طول عمر کمتر باتری در سمعک های 100% نامرئی

تمام قطعات سمعک باید از سایز کوچک برخوردار باشند تا امکان قرار گیری سمعک در داخل کانال گوش به خوبی فراهم شود، به همین دلیل باتری سمعکها نیز کوچکتر ساخته میشود و به تبع آن قدرت ذخیره نیروی باتری هم کمتر از سایر سمعکها است.

 

  • ظریف و کوچک بودن سمعک نامرئی - کوچکترین سمعک دنیا

سمعکهای داخل گوشی کوچکتر از بیشتر انواع سمعکها ساخته میشوند و به همین دلیل باز و بسته کردن درب کوچک باتری این سمعکها نیازمند دقت و تمرکز بیشتری نسبت به سایر مدلها است.

توصیه میشود در افراد سالخورده که توان انجام کارهای ظریف را ندارند و پرستار شخصی هم ندارند از " سمعک پشت گوشی " استفاده کنند.

 

حتما بخوانید: سمعک پشت گوشی (کلیک کنید)

 

  • سمعک های کاملا نامرئی نیاز بیشتری به مراقبت و تمیز کاری بیشتری دارند

تمام قطعات سمعک درون کانال گوش قرار گرفته و این عامل باعث میشود رسیور و قطعات سمعک مستقیما در مقابل جرم گوش، عرق و رطوبت ناشی از فعالیت های روزمره قرار بگیرند و به همین دلیل نیازمند مراقبت بیشتری در مقایسه با سمعکهای پشت گوشی میباشند.

لذا کاربران این نوع از سمعک باید مرتبا در پایان هر روز سمعک خود را از داخل کانال گوش خارج کرده و با دستمال و برس مخصوص سمعک عرق و جرم موجود بر روی سمعک و بخصوص نوک رسیور داخلی سمعک را تمیز کنند.

 

 

 

  • در ساخت سمعک های نامرئی داخل گوشی نمیتوان از میکروفوون جهت دار استفاده کرد

بدلیل سایز کوچک سمعک و همچنین قرار گیری آن در داخل مجرای گوش در سمعکهای داخل گوشی تنها یک میکروفون قرار میگیرد و برعکس سمعکهای پشت گوشی نمیتوان از وجود چند میکروفون جهت دار بهره برد.

این ایراد در مدل های پایین تر سمعکها بیشتر احساس میشود و در تکنولوژی های به روز سمعک قدرت جدا سازی سیگنال ( صدای گفتاری یا صدای مفید) از نویز( سروصدای مزاحم محیط) بصورت حرفه ای تر انجام شده و قدرت تشخیص گفتار به حد بسیار زیادی افزایش یافته و شما براحتی کیفیت عالی صدای سمعک را احساس خواهید کرد.

  • عدم تجویز سمعک نامرئی داخل گوشی برای کودکان و خردسالان

در کودکان و خردسالان بدلیل باریک بودن سایز کانال گوش این نوع سمعکها نمیتوانند در عمق کانال گوش پنهان شوند و امکان ساخت سمعک کاملا نامرئی در کودکان با محدودیت بیشتری مواجه است.

این نوع سمعک بر اساس قالب گوش فعلی شخص ساخته میشود و در کودکان و خردسالان که در حال رشد هستند و از کانال گوش بزرگی هم برخوردار میباشند، شکل کانال گوششان و به تبع آن شکل قالب گوش طی چند ماه تغیرات زیادی را خواهد داشت که استفاده از سمعکی که بر اساس قالب گوش چند ماه قبل ساخته شده را غیر ممکن میسازد و به همین دلیل در صورتی که این گونه سمعکها (آن هم با اصرار والدین و برخلاف نظر شنوایی شناس ) تجویز گردد لازم است هر چند ماه یک بار پوسته سمعک تعویض گردد.

ایراد این کار هم این است که اولا" طی مدتی که سمعک برای تعویض پوسته به لابراتوار شرکت ارسال میشود کودک از شنوایی مناسبی استفاده نمیکند.

دوما" خانواده کودک مجبور میشوند هزینه اضافی و غیر ضروری را پرداخت کنند.

یک مورد دیگر که توصیه به عدم تجویز سمعک داخل گوشی برای خردسالان را تقویت میکند این است که بدلیل کوچک بودن سایز سمعک ممکن است خردسالان سمعک خود را براحتی گم کند یا قورت بدهد.

 

 

و حالا با مزیت های بینظیر سمعک های کاملا" نامرئی داخل گوشی که آنها را بسیار محبوب کرده است آشنا شوید ...

 

     

    سمعک کاملا نامرئی به معنای واقعی در عمق کانال گوش پنهان و غیر قابل دیده شدن است

    سمعک داخل گوشی کاملا نامرئی، در عمق کانال گوش پنهان میشود و بدون این که کسی متوجه کمشنوایی شما شود میتوانید از شنیدن کامل و دقیق صدای اطرافتان لذت ببرید.

    سمعک نامرئی به ویژه برای افرادی که نمیخواهند سمعکشان دیده شود بسیار ایده آل بوده و انتخاب جذابی هست.

    قسمت درب باتری کوچکترین سمعک دنیا به رنگ مشکی در میاید تا امکان دیده شدن آن در کانال گوش به صفر برسد.

    و نوید بخشی برای آن دسته از کمشنوایانی است که بدلیل خچالت کشیدن از خیر استفاده از مزایای بیشمار سمعک گذشته اند، براحتی سمعک خود را استفاد ه میکنند و بدون هیج نگرانی از دیده شدن سمعکشان.

     

    • سمعک نامرئی داخل گوشی کاملا با سایز کانال گوش شما هماهنگ بوده و از گوش شما بیرون نخواهد آمد

    سمعک نامرئی بدلیل این که برا اساس قالب گوش ساخته میشود و در خم دوم کانال گوش واقع در عمق حدودا" 1 سانتی متری از ابتدای کانال قرار داده میشود، شما با خیال راحت به زندگی شخصی خود میپردازید بدون این که نگران افتادن و بیرون آمدن سمعکتان باشید.

     

    • سمعک 100% نامرئی افت شنوایی های فلت ملایم تا شدید را بصورت عالی پوشش میدهد

    سمعک کاملا نامرئی بسیار مناسب برای افرادی است که از کمشنوایی یک دست و فلت (کمشنوایی که همه فرکانسهای شنوایی به یک اندازه آسیب دیده باشند ) رنج میبرند و به صورت خیلی عالی مشکلات این افراد را برطرف خواهد نمود.

     

    • کوچکترین سمعک دنیا با غلبه بر اثر انسداد، بهترین گزینه برای افرادی است که برای استفاده از سمعک داخل گوشی با این محدودیت روبرو هستند

    زمانی که سمعک یا هر چیز دیگری کانال گوش را مسدود کند صدای خود شخص در فرکانس های بم بیشتر تقویت میشود و در این حالت فرد صدای خود را بصورت غیرطبیعی میشنود.

    حال تصور کنید زمانی که سمعک در داخل کانال گوش قرار میگیرد شخص چگونه صدای خود را میشنود ؟

    در شمار زیادی از افرادی که فرکانس های بم آنها کمتر آسیب دیده است و یا میزان شنوایی در این ناحیه بصورت طبیعی باشد، شخص به محض شنیدن صدای سمعک در حد خفیف از پیچیدن صدای خود در گوشش و به هم خوردن کیفیت صدای خود ناراضی خواهد بود و تا حدودی دقتش در هنگام صحبت کردن و بیان مکالمات عادی کاهش پیدا میکند.( هرچند با تکنولوژی های جدید و پیشرفتهای صورت گرفته در سمعکها تا حدود زیادی به این محدودیت فائق آمدهایم و در بسیاری از افراد این محدودیت را نداریم ولی با این حال باز هم در کسانی که میزان شنواییشان در این محدوده کاملا طبیعی باشد، با مشکل روبرو میشویم).

    هرچقدر که فاصله سمعک با پرده گوش بیشتر باشد احتمال رخ دادن اثر انسداد سمعک بیشتر میشود.

    همچنان که در تصویر زیر میبینید سمعک IIC نامرئی بدلیل این که فاصله کمتری تا پرده گوش دارد براحتی میتواند اثر انسداد را از بین ببرد.

     

    تعمیر سمعک تنظیم سمعک نامرئی تعویض سمعک در ایلام

     

    ولی این امر به آن معنا نیست که سمعک نامرئی مناسب همه افراد است.

    تنها در صورتی میتوان سمعک کاملا نامرئی را سفارش داد که متخصص شنوایی شما تایید کند که حداقل شرایط لازم برای تجویز این نوع سمعک را دارید و درصورتی که متخصص شنوایی و سمعک به شما پیشنهاد دهد که از این نوع سمعک استفاده نکنید حتما به او اعتماد کرده و با راهنمایی گرفتن از وی مناسب ترین نوع سمعک متناسب با میزان کمشنواییتان را انتخاب کنید.

    اما در افرادی که آسیب شنوایی همه محدوده شنواییشان را در بر گرفته است و تمام فرکانسهای شنوایی دارای میزانی از آسیب هستن (مثلا حد اقل 25 دسی بل آسیب شنوایی در فرکانسهای بم را داشته باشند) بدلیل این که این افراد نمیتوانند تغیرات خفیف بوجود آمده در صدا را احساس کنند، فقط از مزایای خوب شنیدن توسط سمعک استفاده خواهند برد.

    در این افراد ما میتوانیم بدون هیچ نگرانی سمعک داخل گوشی مناسب را برای شخص تجویز و تنظیم کنیم. این کاربران صدای سمعک را بصورت کاملا عادی میشنوند.

    تشخیص و مشاوره در مورد این که شخص کمشنوا از چه نوع سمعکهایی میتواند استفاده کند در " کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک مرکزی ایلام " بصورت کاملا حرفه ای به شما توضیح و ارائه خواهد دشد.

    • حفظ ویژگی های آناتومی گوش و استفاده از تقویت های طبیعی لاله گوش در هنگام استفاده از سمعک کاملا نامرئی داخل گوشی

    لاله گوش انسان در هنگام جمع آوری صدا در فرکانسهای گفتاری مقداری تقویت اعمال میکند تا شخص بتواند گفتتار را با کیفیت تر دریافت کند.

    در حالتی که سمعک داخل مجرای گوش قرار دارد این امکان فراهم میشود که صدای وارد شده به گوش ابتدا به فرورفتگی ها و برامدگی های لاله گوش برخورد کند و بصورت کاملا طبیعی مقداری تقویت در فرکانسهای مهم گفتاری اعمال میشود و سپس صدا وارد میکروفون سمعک میشود.

    •  
    • از شنیدن صدای با کیفیت بسیار بالای سمعک نامرئی خود لذت ببرید

    بدلیل این که بلندگوی سمعک بسیار نزدیک به پرده گوش قرار دارد صدای سمعک بلافاصله بعد از تولید به به پرده گوش برخورد میکند و به دلیل عدم طی طول مسیر تیوپ و هوک در سمعک احتمال تغیر و پایین آمدن کیفیت صدای سمعک خیلی کم میشود که این خود باعث میشود کیفیت اولیه و عالی صدا حفظ شود و شخص استفاده کننده از سمعک احساس خوشایند طبیعی شنیدن را تجربه کند.

     

    • امکان خوابیدن با سمعک کاملا نامرئی

    یکی دیگر از ویژگی های عالی این نوع سمعکها این است که چنانچه شرایطتان ایجاب کند حتی در هنگامی که خواب هستید یا چرت میزنید هم از شنوایی کامل برخوردار باشید، میتوانید براحتی این سمعکها را در گوش قرار دهید

        »»  توصیه: بجز در مواقع ضرورت و برای مدت زمان محدود، لطفا سمعک را به مدت 24 ساعت استفاده نکنید و حتما مدت زمانی را جهت استراحت سمعک و خارج شدن هوای مرطوب از داخل گوشتان اختصاص دهید.

        »»  نکته: دیگر مدلهای سمعک بدلیل قرار گیری در پشت گوش توصیه میشود به هیچ عنوان در هنگام خواب استفاده نشوند، چون ممکن است زمانی که سر خود را به یک سمت برمیگردانید سمعک بین گوش و سرتان قرار گیرد و باعث شکسن سمعک ویا زخمی شدن پشت گوشتان شود.

     

    خوابیدن با سمعک

     

    • در سمعکهای نامرئی بهترین مکان یابی برای جهتی که صدا از آن ایجاد میشود انجام میگیرد

    زمانی که شخصی شما را صدا میزند درحالی که او را نمیبینید مغز شما بصورت نامحسوس و با استفاده از مقایسه شدت صدا و زودتر شنیده شدن صدا توسط گوش نزدیکتر به منبع صدا، جهت آن را تشخیص میدهد.

    حال زمانی که از کمشنوایی رنج میبرید قطعا تشخیص جهت صدا برایتان سختتر شده است، شما میتوانید به کمک سمعکهای داخل گوشی بسیار نزدیک به حالت طبیعی این قدرت را به گوشها و مغز خود بازگردانید .( درکسانی که یک گوش بیشتر اسیب دیده باشد این مشکل بیشتر خود را نشان میدهد.)

    • اندازه بسیار کوچک و عدم روئیت سمعک نامرئی در گوش

    مهمترین و وسوسه انگیزترین ویژگی های این سمعکها که دلیل اصلی بیشتر افراد برای اصرار به استفاده از این نوع سمعکها است، اندازه کوچک سمعک و عدم روئیت و دیده شدن در داخل گوش است.

    بدلیل قرارگیری تمام قطعات سمعک در عمق داخلی مجرای گوش احتمال دیده شدن آن توسط سایر افراد صفر درصد است و شما میتوانید بدون این که دیگران بفهمند مشکل کمشنوایی دارید و یا از سمعک استفاده میکنید براحتی مکالماتشان را دنبال کنید. برای " رزرو نوبت جهت سفارش سمعک 100% نامرئی با ما تماس بگیرید".

     

    • قرارگیری راحت سمعک نامرئی در عمق کانال گوش

    بدلیل کوچک بودن و یک تکه بودن سمعک، افرادی که از توان و دقت لازم برخوردار هستند میتوانند به راحتی سمعک را در گوش خود داخل و یا از گوش خود خارج کنند.

    دستگیره میله مانند پلاستیکی بر روی سمعک تعبیه شده تا هدایت و کنترل راحت سمعک حین وارد کردن و خارج کردن آن از کانال گوش را امکانپذیر سازد.

     

    • افزایش اعتماد بنفس و تجربه بینظیر خوب شنیدن

    شما بدلیل این که میتوانید به خوبی مکالمات اطرافیان را بصورت واضح بشنوید، بسیار سرزنده تر و شاداب تر از حالت بدون سمعک خود را خواهید یافت و تمایلتان برای حضور در گفت و شنودهای جمع دوستان و خانواده بسیار بیشتر خواهد شد.

    و این حالت باعث میشود که اعتماد بنفس جالبی را دوباره تجربه کنید.

     

    آیا سمعک کاملا نامرئی واقعا در گوش دیده نمیشود و کاملا پنهان است ؟

    بیشتر مراجعه کنندگان به کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک مرکزی ایلام از ما سوال میکنند که آیا سمعک IIC (کاملا نامرئی) بصورت 100% نامرئی است و به هیچ عنوان در داخل کانال گوش دیده نمیشوند ؟

    در پاسخ میگوییم بله اگر سایز کانال گوش شما از حد مشخصی کوچکتر نباشد سمعک نامرئی به راحتی در عمق کانال گوش شما پنهان میشود و به هیچ عنوان کسی متوجه وجود سمعک در داخل کانال گوش شما نخواهد شد.

    ولی اگر شما از سایز کانال بزرگی یا متوسطی برخوردار نباشید ممکن است قسمت خیلی کمی از سمعک شما از نزدیک قابل روئیت باشد، که در این موارد حتما شنوایی شناس به شما مشاوره کامل ارائه خواهد کرد. و شما را از میزان قابل روئیت بودن سمعکتان پیش از انجام سفارش آگاه خواهد نمود.

    توجه شود که کوچکترین سایز سمعکهای نامرئی متعلق به بهترین رده سمعکها در هر کمپانی است، اگر سایز کانال گوش شما کوچک است، به شما توصیه میکنیم که حتما از سمعک های رده بالاتر استفاده کنید تا بصورت 100% از نامرئی بودن سمعک خود اطمینان حاصل کنید.

     

     

    از شما عزیزان دعوت میکنم با دیدن کلیپ ویدیویی زیر با سمعکهای کاملا نامرئی بیشتر آشنا شوید ...

     

     

     

     

     

    سمعک چیست ؟ سمعک جگونه عمل میکند ؟ سمعک چگونه ساخته میشود ؟ نمایندگی ساخت انواع سمعک در استان ایلام

    انواع سمعک

    مراحل لازم برای تجویز سمعک کدامند ؟ چگونه باید سمعک سفارش داد ؟ چگونه باید سمعک خرید ؟ نمایندگی فروش سمعک در استان ایلام

    مراحل سفارش سمعک

    مزیت های استفاده از سمعک کدامند ؟ چرا باید از سمعک استفاده کرد ؟ مزایای استفاده مداوم از سمعک کدامند ؟

    مزایای استفاده از سمعک

    سمعک از چه قطعاتی تشکیل میشود ؟ اجزای سازنده سمعک کدامند ؟

    اجزای سمعک

    سمعک داخل گوشی چیست؟ سمعک داخل گوشی چگونه کار میکند؟ سمعک داخل گوشی چگونه ساخته میشود ؟ معایب و مزایای سمعک داخل گوشی کدامند؟  نمایندگی رسمی ساخت سمعک داخل گوشی در ایلام

    سمعک داخل گوشی چیست ؟

    سمعک پشت گوشی چیست ؟ سمعک پشت گوشی چگونه عمل میکند ؟ سمعک پشت گوشی چگونه ساخته میشود ؟ معایب و مزایای سمعک پشت گوشی کدامند ؟ نمایندگی رسمی ساخت سمعک پشت گوشی در ایلام

    سمعک پشت گوشی چگونه عمل میکند ؟

    سمعک نامرئی پشت گوشی چیست ؟ سمعک نامرئی پشت گوشی جگونه عمل میکند ؟ سمعک نامرئی پشت گوشی چگونه ساخته میشود ؟ نمایندگی ساخت انواع سمعک نامرئی پشت گوشی در استان ایلام

    سمعک ریک

    سمعک مخصوص کودکان چیست ؟ سمعک مخصوص کودکان چگونه عمل میکند ؟ سمعک مخصوص کودکان چگونه ساخته میشود ؟ معایب و مزایای سمعک مخصوص کودکان کدامند ؟ نمایندگی رسمی ساخت سمعک مخصوص کودکان در استان ایلام

    سمعک کودک

    سمعک استخوانی چیست ؟ سمعک استخوانی چگونه عمل میکند ؟ سمعک استخوانی چگونه ساخته میشود ؟ معایب و مزایای سمعک استخوانی کدامند ؟ نمایندگی رسمی ساخت سمعک استخوانی در ایلام    سمعک استخوانی عینکی !

    سمعک استخوانی ایلام

    لوازم جانبی سمعک کدامند؟ چگونه از لوازم جانبی سمعک استفاده کنیم ؟ چگونه مراقب سمعک خود باشیم ؟ روش کار با برس سمعک، دستمال سمعک و فیلتر سمعک کدام است ؟  معرفی نرم افزار جانبی کنترل کننده سمعک

    لوازم جانبی سمعک

    سمعک مترجم چیست ؟ سمعک مترجم چگونه عمل میکند ؟ سمعک مترجم چگونه ساخته میشود ؟ معایب و مزایای سمعک مترجم کدامند ؟

     

    سمعک مترجم

     

    معرفی سمعک، بهترین مدل سمعک، خرید اینترنتی سمعک

    سایت رسمی ایلام

     

    بهترین برند های سمعک برترین شرکت های ساخت سمعک معتبر ترین سمعک ها

     

    بهترین برند های سمعک

     

    بهترین قیمت سمعک مناسب ترین قیمت سمعک قیمت سمعک ارزش سمعک

     

    قیمت سمعک

     

    درباره گوش، درباره شنوایی، شنوایی چیست ؟ گوش چیست ؟ معرفی ساختار شنوایی، معرفی گوش، معرفی شنوایی

     

    انواع کمشنوایی

     

    معرفی تست های شنوایی، معرفی تست های گوش، تست های شنوایی کدامند ؟ انواع تست های شنوایی، تست گوش

     

    ارزیابی های شنوایی

     

    در باره کلینیک شنوایی و سمعک مرکزی ایلام، معرفی کلینیک شنوایی، معرفی کلینیک سمعک، معرفی ایلام

     

    کلینیک ایلام